Jeg savner min egen seng... Hey! Den står lige deroppe på hemsen ![]()
Nå, men så savner jeg en der vil ligge deroppe sammen med mig
/p>
Lidt flere timer i døgnet til alle de spændende ting, jeg pludselig har opdaget, at jeg vil, tør og magter. ![]()
New Beginning
Lidt flere timer i døgnet til alle de spændende ting, jeg pludselig har opdaget, at jeg vil, tør og magter.![]()
Jeg har uden held forsøgt, at finde en hjemmeside hvorpå man kan tanke flere timer til døgnet ligesom man på andre sider kan tanke flere taletidstimer til telefonen.. Skal nok slynge infoen i hovedet på dig hvis jeg finder den!!
Raido
Jeg har uden held forsøgt, at finde en hjemmeside hvorpå man kan tanke flere timer til døgnet ligesom man på andre sider kan tanke flere taletidstimer til telefonen.. Skal nok slynge infoen i hovedet på dig hvis jeg finder den!!
Haha - fed idé! Ja, sig endelig til!
Raido
Hold det lige internt hvis du finder en...if my boss found out :<
Daaaamn - lige nu kunne jeg godt bruge en ordentlig omgang massage.. Synes godt nok mit korpus har fortjent det (AV!)