Post dit seneste billede, af dig selv!

Vildehjerte
Vildehjerte (35 år, 764 debatindlæg) 06/05/12 22:30

Gertious

Yes i do! Og har vanilje, vandmelon, fersken og pina colada tobak grinning
Uhhhhh! Næste weekend?

Pina colada tobak ?!? i gotta try that.. hahahah wink

Jeg er vist fri i weekenden på nær søndag, der skal jeg tidligt op og til barnedåb open_mouth

Gertious
Gertious (22 år, 411 debatindlæg) 06/05/12 22:32

Vildehjerte

Pina colada tobak ?!? i gotta try that.. hahahah wink

Jeg er vist fri i weekenden på nær søndag, der skal jeg tidligt op og til barnedåb open_mouth

Haha ja, os derfor jeg købte det stuck_out_tongueDe har os tyggegummi og cola grinning

Saturday it is!

Vildehjerte
Vildehjerte (35 år, 764 debatindlæg) 06/05/12 22:36

Gertious

Haha ja, os derfor jeg købte det stuck_out_tongueDe har os tyggegummi og cola grinning

Saturday it is!

Crazy, lige som man kan få bacon læbe pomade confused

Deal, det glæder jeg mig til så smile

NicAa
NicAa (26 år, 277 debatindlæg) 08/05/12 09:26

Kcev0vkr_mld0k0tafexzt-mjc4= Unfjhvym07ktymkgeewpnrvlcec=

Har lige været i Sverige og lege babysitter for fætters lille datter på 10 mdr <3 wink

Raido
Raido (26 år, 3524 debatindlæg) 08/05/12 10:44

NicAa

[img=57947] [img=57948 ]

Har lige været i Sverige og lege babysitter for fætters lille datter på 10 mdr <3 wink

Haha! På første billede med gyngerne ligner hun én der tænker "What!? Du skal sgu da ikke sidde der makker.. Gyng mig!!"
satisfiedg på det næste ligner hun én der fik sin vilje og fik kørt dig godt træt smile

NicAa
NicAa (26 år, 277 debatindlæg) 08/05/12 10:58

Raido

Haha! På første billede med gyngerne ligner hun én der tænker "What!? Du skal sgu da ikke sidde der makker.. Gyng mig!!"
Og på det næste ligner hun én der fik sin vilje og fik kørt dig godt træt smile

Blev nødt til at sidde på gyngen ellers skreg hun, det var ikke lige hendes bedste dag wink...

Hehe nr 2 billed gik vi og lavede ballade wink

Raido
Raido (26 år, 3524 debatindlæg) 08/05/12 11:11

NicAa

Blev nødt til at sidde på gyngen ellers skreg hun, det var ikke lige hendes bedste dag wink...

Hehe nr 2 billed gik vi og lavede ballade wink

Sådan en fin prinsesse kan da umuligt skrige.. wink Gode billeder i hvertfald. Hun er satme charmerende smile

NicAa
NicAa (26 år, 277 debatindlæg) 08/05/12 11:13

Raido

Sådan en fin prinsesse kan da umuligt skrige.. wink Gode billeder i hvertfald. Hun er satme charmerende smile

Hun viste det også kun 1 dag ud af 5 dage, at hun kunne være alt andet end en engel wink... Jaa det er hun i hvertfald bar ærgerligt hun bor så "langt" væk, hun bliver jo fanme stor for hver gang

Raido
Raido (26 år, 3524 debatindlæg) 08/05/12 11:16

NicAa

Hun viste det også kun 1 dag ud af 5 dage, at hun kunne være alt andet end en engel wink... Jaa det er hun i hvertfald bar ærgerligt hun bor så "langt" væk, hun bliver jo fanme stor for hver gang

Jamen så er hun da en engel. Og hvis hysteriet kunne dulems ved, at du satte dig på en gynge - Så er det bare derop. I ligner bare nogen der har en god samtale igang smile
Det går nemlig super hurtigt - Især hvis man ikke ser dem så tit. Det er bare om, at nyde det når man kan.

SassForHelvede
SassForHelvede (35 år, 746 debatindlæg) 10/05/12 19:57

3puoz1sjyphcfpege_spkd5sm-o=