Gertious
Yes i do! Og har vanilje, vandmelon, fersken og pina colada tobak![]()
Uhhhhh! Næste weekend?
Pina colada tobak ?!? i gotta try that.. hahahah ![]()
Jeg er vist fri i weekenden på nær søndag, der skal jeg tidligt op og til barnedåb ![]()
Vildehjerte
Pina colada tobak ?!? i gotta try that.. hahahah![]()
Jeg er vist fri i weekenden på nær søndag, der skal jeg tidligt op og til barnedåb![]()
Haha ja, os derfor jeg købte det
De har os tyggegummi og cola ![]()
Saturday it is!
Gertious
Haha ja, os derfor jeg købte detDe har os tyggegummi og cola
![]()
Saturday it is!
Crazy, lige som man kan få bacon læbe pomade ![]()
Deal, det glæder jeg mig til så ![]()
NicAa
[img=57947] [img=57948 ]
Har lige været i Sverige og lege babysitter for fætters lille datter på 10 mdr <3![]()
Haha! På første billede med gyngerne ligner hun én der tænker "What!? Du skal sgu da ikke sidde der makker.. Gyng mig!!"
g på det næste ligner hun én der fik sin vilje og fik kørt dig godt træt
Raido
Haha! På første billede med gyngerne ligner hun én der tænker "What!? Du skal sgu da ikke sidde der makker.. Gyng mig!!"
Og på det næste ligner hun én der fik sin vilje og fik kørt dig godt træt![]()
Blev nødt til at sidde på gyngen ellers skreg hun, det var ikke lige hendes bedste dag
...
Hehe nr 2 billed gik vi og lavede ballade ![]()
NicAa
Blev nødt til at sidde på gyngen ellers skreg hun, det var ikke lige hendes bedste dag...
Hehe nr 2 billed gik vi og lavede ballade![]()
Sådan en fin prinsesse kan da umuligt skrige..
Gode billeder i hvertfald. Hun er satme charmerende ![]()
Raido
Sådan en fin prinsesse kan da umuligt skrige..Gode billeder i hvertfald. Hun er satme charmerende
![]()
Hun viste det også kun 1 dag ud af 5 dage, at hun kunne være alt andet end en engel
... Jaa det er hun i hvertfald bar ærgerligt hun bor så "langt" væk, hun bliver jo fanme stor for hver gang
NicAa
Hun viste det også kun 1 dag ud af 5 dage, at hun kunne være alt andet end en engel... Jaa det er hun i hvertfald bar ærgerligt hun bor så "langt" væk, hun bliver jo fanme stor for hver gang
Jamen så er hun da en engel. Og hvis hysteriet kunne dulems ved, at du satte dig på en gynge - Så er det bare derop. I ligner bare nogen der har en god samtale igang
Det går nemlig super hurtigt - Især hvis man ikke ser dem så tit. Det er bare om, at nyde det når man kan.